فرش ماشینی

انتخاب سایز فرش ماشینی

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

 

راهنمای انتخاب سایز فرش

راهنمای انتخاب سایز فرش ماشینی یکی از عوام موثر قبل از خرید فرش ماشینی میباشد.
انتخاب فرش مناسب برای خانه به شکلی که متناسب با دکوراسیون آن مکان باشد دارای دو وجه است. یکی رنگ و طرح فرش و مورد دوم ابعاد و اندازه فرش. برخلاف باور این دو مورد می‌تواند موجب تغییرات زیادی در دکوراسیون خانه یا محل کار شما شود.

 

فرش‌های ماشینی بدلیل تنوع بالا در رنگ و طرح تا حد زیادی این کار را برای شما ساده کرده‌اند. اما نکته مهم دیگر بحث ابعاد فرش است. ابعاد متنوع فرش می‌تواند تاثیر بسزایی در نوع و چینش دکوراسیون خانه یا محل کار شما داشته باشد. اما پیدا کردن تنوع اندازه و ابعاد در فرش‌‎های ماشینی شاید کار چندان ساده‌ای نباشد.

شرکت فرش یلدای کویر کاشان با تولید 220 طرح متنوع در 10 اندازه‌ی مختلف توانسته است 2200 انتخاب پیش روی شما بگذارد که این امر کار شما را برای انتخاب فرش ماشینی مناسب برای خانه یا محل کارتان ساده می‌کند.
در ادامه این مطلب قصد داریم تا بیشتر به نقش اندازه . تاثیرش بر دکوراسیون خانه یا محل کار بپردازیم.

 

 راهنمای انتخاب سایز فرش راهرو

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین قسمت‌های خانه از نظر چینش و دکوراسیون راهروی ورودی خانه یا کریدر باشد زیرا اولین جایی که فرد با دکوراسیون خانه رو به رو می‌شود و ذهنیتش در مورد دکوراسیون خانه و حس حال آن شکل می‌گیرد راهرو یا کریدر ورودی خانه باشد. با توجه به اینکه راهرو یا کریدرهای ورودی در خانه‌های جدید ابعاد نسبتا کوچکی دارند شاید انتخاب فرش ماشینی مناسب برای این قسمت خانه شما سخت باشد اما با نگاه کوتاهی به محصولات شرکت یلدای کویر کاشان خواهید دید که دست شما در انتخاب فرش ماشینی مناسب با ابعاد کوچک آنچنان بسته نیست.

در خصوص راهرو می‌توان دو مدل چینش را در نظر گرفت که فرش ماشینی انتخابی شما جلوه مناسبی در دکوراسیون خانه شما داشته باشد. در حالت اول شما می‌توانید فرش را در وسط راهرو قرار دهید و سایر وسایل را در دو طرف این فرش قرار دهید. در حالت دیگر شما می‌توانید فرش را در یک طرف راهرو قرار داده و وسایل دیگر را در جهت مخالف فرش قرار دهید.

 

 

انتخاب اندازه فرش مناسب برای راهرو

 

 راهنمای انتخاب سایز فرش آشپزخانه

دومین قسمتی که قصد داریم به آن بپردازیم آشپزخانه‌ی خانه است. آشپزخانه‌ها غالبا دارای یکی از دو طرح زیر هستند. در حالت اول به صورت کشیده هستند و وسایل در امتداد دیوارهای طولی آشپزخانه چیده شده‌اند. یک مسیر باریک نیز در وسط آن برای عبور و مرور وجود دارد. در حالت دوم یک مسطیل یا مربع بزرگ هستند که وسایل دورتادور آن چیده شده‌اند. انتخاب مناسب برای حالت اول می‌تواند یک فرش مستطیل کشیده باشد تا فضای تردد در وسط آشپزخانه را پوشش دهد. در حالت دوم نیز باید به فضای رو به روی ظرفشویی یا میز کار در آشپزخانه دقت کنید. به تصویر زیر دقت کنید.

 

 

 

 

 راهنمای انتخاب سایز فرش اتاق پذیرایی

مکان مهم دیگری که می‌توان در انتخاب سایز فرش ماشینی  برای کوراسیون خانه به آن اشاره کرد اتاق پذیرایی است. مهمترین المان در اتاق پذیرایی میز ناهارخوری آن است که باید توجه ویژه‌ای به چینش آن بخصوص فرشی که در زیر آن قرار می‌گیرد داشت.نکته مهم درخصوص انتخاب اندازه مناسب برای فرش ماشینی اتاق پذیرایی این است که لبه فرش، در موقعیتی که صندلی زیر میز قرار گرفته، از پایه صندلی 50 سانتی متر فاصله داشته باشد تا زمانی که صندلی به بیرون کشیده می‌شود پایه‌های صندلی از فرش خارج نشوند.

 

 

 

انتخاب سایز فرش مناسب برای اتاق پذیرایی
به فاصله لبه فرش از پایه صندلی دقت کنید

 

 راهنمای انتخاب سایز فرش اتاق خواب

مورد آخری که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم اتاق خواب خانه است. نکته‌ی دیگری که در اتاق خواب علاوه بر بحث دکوراسیون و زیبایی مطرح است بحث راحتی است. فرد باید هنگام پایین آمدن از تخت پاهایش بر روش فرش قرار گیرند تا در اتاق خواب خود احساس راحتی بکند. به همین منظور لبه‌ی فرش باید دارای فاصله 72 سانتی متری از لبه تخت باشد. البته در صورتی که قصد دارید در هزینه‌ها صرفه جویی کنید می‌توانید از دو فرش کوچک در دو طرف تخت استفاده کنید. با انتخاب فرش یلدای کویر دست شما در انتخاب باز است!

 

 

 

انتخاب سایز فرش مناسب برای اتاق خواب
فرش ماشینی در اتاق خواب – به فاصله لبه تخت تا لبه فرش دقت کنید

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *