فرش ماشینی

چطور بهترین فرش را برای دکوراسیون مدرن انتخاب کنیم؟

چطور بهترین فرش را برای دکوراسیون یک خانه مدرن انتخاب کنیم؟

انتخاب فرش برای دکوراسیون یک خانه مدرن تا حد زیادی بستگی به نوع کفپوش خانه دارد. مورد مهم بعدی وسایلی است که در آن فضا قرار داده می شود. هرچند به نظر می رسد انداختن فرش، بیشتر با طراحی دکوراسیون کلاسیک و سنتی متناسب باشد اما طرح های مدرن و زیبای فرش های ماشینی، این امکان را به طراحان دکوراسیون داده اند که گزینه های متعددی برای هماهنگ کردن فرش ماشینی با دکوراسیون یک خانه مدرن در اختیار داشته باشند.

استفاده از فرش با استفاده از موکت و سایر کفپوش ها بسیار متفاوت است. انداختن فرش در قسمت های مختلف خانه احساس گرما و راحتی بیشتری به خانواده ها می دهد. این مسئله در اتاق خواب، و اتاق نشیمن بیشتر از سایر قسمت ها به چشم می آید. فرش ها همچنین جلوه بصری بسیار زیباتری نسبت به موکت ها ایجاد میکنن.

فرش های ماشینی و دستبافت متنوعی در فروشگاه های اینترنتی معتبر با طرح های متنوع وجود دارد. شما می توانید هر کدام از آنها را برای تکمیل دکوراسیون خانه مدرن تان سفارش دهید. اما اگر هنوز سفارش خودتان را تکمیل نکرده اید بهتر است چند دقیقه دست نگه دارید. این مقاله را بخوانید و سپس تصمیم بگیرید. ما قرار است به شما ویژگی های یک فرش ایده آل برای دکوراسیون خانه مدرن را معرفی کنیم.

کیفیت و دوام بالا

یکی از مهمترین نکاتی که قبل از خرید فرش ماشینی باید به آن دقت کنید کیفیت و دوام فرش است. فرش هایی که توسط کارخانه های فرش ماشینی معتبر تولید می شوند، دوام و طول عمر بسیار بالایی داشته و الیاف آنها در اثر شستشوی مداوم دچار پارگی یا تخریب نمی شود.

تصور بر این است که هر چقدر تعداد شانه های فرش بیشتر باشد طول عمر آن نیز افزایش می یابد. شاید تصور کنید که با خرید یک فرش ۱۵۰۰ شانه می‌توانید فرشی را در اختیار داشته باشید که چندین سال بیشتر از یک فرش ۷۰۰ شانه عمر کند. اما این تصور اشتباه است!

دوام و طول عمر یک فرش ماشینی به نحوه بافت، جنس الیاف مورد استفاده و نوع دستگاههای ماشین بافی بستگی دارد. هرچقدر کیفیت الیاف به کار رفته در فرش ماشینی بالاتر باشد، دوام و طول عمر آن نیز بیشتر است.

شما ممکن است یک فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه خریداری کنید که در آن ترکیبی از الیاف پشم، نایلون، پلی استر و پلی پروپیلن و سایر فیبرهای مصنوعی به کار رفته باشد. در نتیجه این فرش ها دوام چندانی برای شما نخواهد داشت. اما اگر یک فرش ۷۰۰ شانه با کیفیت که با الیاف پلی اکریلیک هیت ست شده بافته شده را خریداری کنید، دوام و طول عمر آن می تواند از بسیاری از فرش های ۱۰۰۰ شانه یا ۱۵۰۰ شانه نیز بیشتر باشد.

رنگ مناسب در دکوراسیون مدرن

معمولاً تصور می شود که در دکوراسیون مدرن از رنگ سفید و مشکلی استفاده می شود. اما این تصور برای انتخاب فرش مناسب دکوراسیون مدرن چندان کاربردی ندارد.

زمانی که شما تمام وسایل و مبلمان منزل تان را از رنگ های ساده مثل سفید خالص یا سیاه انتخاب کرده‌اید، شک کنید که انداختن یک فرش با طرح های زیبا و رنگارنگ مثل طرح آبانسا یا طرح آترین به جذابیت دکوراسیون خانه مدرن شما کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *